- Εισαγωγή
Η ιστοσελίδα και το ηλεκτρονικό κατάστημα που βρίσκονται στη διαδικτυακή διεύθυνση airfire.gr ανήκουν και διαχειρίζονται από την «AIR FIRE HELLAS ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (στη συνέχεια αναφέρεται ως “Air Fire Hellas” ή/και «Εταιρεία»), με έδρα την οδό Φωκίωνος 60, στον Πειραιά (Αττική, Ελλάδα), με Αρ. ΓΕΜΗ 00044971307000,και ΑΦΜ 999609541/ Δ.Ο.Υ ΦΑΕ Αθηνών. Παρακαλούμε να συμβουλευτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναλύονται στη συνέχεια, πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας.
- Γενικοί Όροι
Η Air Fire Hellas διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους Γενικούς Όρους κατά την κρίση της. Υποχρεούται να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν αλλαγές μέσω της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος, αναφέροντας την ημερομηνία ισχύος κάθε έκδοσης στην αρχή του κειμένου. Η τροποποίηση των Γενικών Όρων δεν επηρεάζει παραγγελίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί βάσει των όρων που ίσχυαν τη στιγμή της παραγγελίας.
Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια να εξασφαλίσει την ακρίβεια και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρέχονται στην ιστοσελίδα airfire.gr, διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα προς πώληση και οι σχετικές παρεχόμενες υπηρεσίες δεν έχουν νομικά ελαττώματα και ότι ανταποκρίνονται στη σύμβαση, σύμφωνα με τα άρθρα 534 έως 538 του Αστικού Κώδικα.
Η Air Fire Hellas δεν φέρει ευθύνη για δηλώσεις ή περιγραφές τρίτων σχετικά με τα προϊόντα ή τα χαρακτηριστικά τους, που δεν γνωρίζει ή δεν μπορούσε εύλογα να γνωρίζει, ή αν έχουν υπάρξει αλλαγές στα χαρακτηριστικά των προϊόντων κατά την παραγγελία. Επιπλέον, δεν ευθύνεται για προφανή τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη που προκύπτουν ακούσια ή λόγω ανωτέρας βίας.
- Αποποίηση Ευθυνών
Η Εταιρεία διασφαλίζει την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών σχετικά με την έλλειψη προϊόντων ή σχετικών υπηρεσιών, παρέχοντας πληροφορίες με τον ίδιο τρόπο όπως για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν στους χρήστες κατά την πρόσβαση στην ιστοσελίδα airfire.gr, τα οποία σχετίζονται με τη λειτουργία ή τη συμβατότητα της υποδομής τους. Επίσης, η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για ενέργειες ή παραλείψεις τρίτων, ειδικότερα για μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις σε προϊόντα, υπηρεσίες ή πληροφορίες που παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας.
- Πνευματική Ιδιοκτησία
Η ιστοσελίδα airfire.gr αποτελεί τον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Air Fire Hellas. Η διαρρύθμιση και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, κειμένων, υπηρεσιών και προϊόντων, είναι διανοητική ιδιοκτησία της Εταιρείας και προστατεύονται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού και Ευρωπαϊκού Δικαίου, καθώς και διεθνών συμβάσεων. Τα εμπορικά σήματα, τα λογότυπα και τα διακριτικά γνωρίσματα που σχετίζονται με την Εταιρεία ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ανήκουν αποκλειστικά στην Εταιρεία ή/και σε τρίτους και προστατεύονται από νόμους περί εμπορικών σημάτων και διανοητικής ιδιοκτησίας.
Η εμφάνιση των στοιχείων στην ιστοσελίδα δεν συνιστά μεταβίβαση ή παραχώρηση δικαιωμάτων χρήσης σε επισκέπτες ή χρήστες. Η πρόσβαση και η χρήση του περιεχομένου δεν δημιουργούν οποιοδήποτε δικαίωμα σχετικά με τη διανοητική ιδιοκτησία της Εταιρείας.
Οι χρήστες αποδέχονται ότι δεν επιτρέπεται η διανομή, τροποποίηση, πώληση ή εκμίσθωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, ούτε η χρήση των εμπορικών σημάτων της Εταιρείας με τρόπο που να δυσφημεί τα δικαιώματα και την αξία τους.
Εάν κάποιος χρήστης θεωρήσει ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας παραβιάζει τα δικαιώματά του ή δικαιώματα τρίτων, μπορεί να στείλει email στη διεύθυνση info@airfire.gr, προσδιορίζοντας το περιεχόμενο και τους λόγους παραβίασης, ώστε να εξεταστούν οι ισχυρισμοί και να αφαιρεθεί τυχόν παράνομο υλικό.
- Υποχρεώσεις Χρηστών
Οι χρήστες της ιστοσελίδας airfire.gr συμφωνούν να μην χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας και εν γένει την ιστοσελίδα της για την αποστολή, δημοσίευση ή μετάδοση παράνομου, βλαβερού, απειλητικού ή προσβλητικού περιεχομένου. Απαγορεύεται η κοινοποίηση περιεχομένου που παραβιάζει δικαιώματα τρίτων, όπως πνευματικά δικαιώματα ή εμπορικά σήματα, καθώς και η αποστολή ιών ή άλλου κακόβουλου λογισμικού. Οι χρήστες δεν πρέπει να παραβιάζουν την ισχύουσα Ελληνική και Ενωσιακή νομοθεσία και των διατάξεων αυτών, ή να παρενοχλούν τρίτους, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης λογισμικών ή συστημάτων συλλογής προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
- Ασφάλεια Χρήσης
Η Air Fire Hellas αναγνωρίζει τη σημασία της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη μέγιστη προστασία τους. Όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος επιτυγχάνεται με τις εξής μεθόδους:
Αναγνώριση Πελάτη
Για την αναγνώριση σας, χρησιμοποιούνται δύο κωδικοί: το όνομα χρήστη (e-mail) και ο μυστικός κωδικός ασφαλείας (password). Αυτοί οι κωδικοί παρέχουν ασφαλή πρόσβαση στο προφίλ σας. Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας όποτε επιθυμείτε, αλλά το όνομα χρήστη δεν μπορεί να τροποποιηθεί. Αν χρειάζεστε αλλαγή στο όνομα χρήστη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω της φόρμας επικοινωνίας airfire.gr/epikoinonia ώστε να διαγραφεί ο τρέχων λογαριασμός και να δημιουργηθεί νέος με διαφορετικό e-mail. Είστε υπεύθυνοι για τη διατήρηση της μυστικότητας των κωδικών σας. Σε περίπτωση απώλειας ή διαρροής τους, ενημερώστε μας άμεσα. Συνιστάται η τακτική αλλαγή του κωδικού σας και η αποφυγή εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών.
- Εξασφάλιση Απορρήτου
Η μεταφορά των δεδομένων εξασφαλίζεται από πλέον σύγχρονα και πιστοποιημένα πρωτόκολλα κρυπτογράφησης.
- Αυτόματη Αποσύνδεση
Εάν δεν υπάρχει δραστηριότητα για 20 λεπτά, γίνεται αυτόματη αποσύνδεση.
- Ελεγχόμενη Πρόσβαση
Η πρόσβαση στα συστήματα ελέγχεται με σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που περιορίζουν την πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένα άτομα.
- Κρυπτογράφηση
Η υποδομή της Air Fire Hellas χρησιμοποιεί σύγχρονα πρωτόκολλα κρυπτογράφησης για ασφαλή ανταλλαγή πληροφοριών.
- Απόρρητο Συναλλαγών
Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη και οι πληροφορίες που παρέχονται από τους χρήστες θεωρούνται εμπιστευτικές. Μόνο εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας, και η Air Fire Hellas δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία σας εκτός αν υπάρχει έγγραφη εξουσιοδότηση ή δικαστική εντολή. Στην περίπτωση χρήσης τρίτων, διασφαλίζεται η προστασία των προσωπικών δεδομένων.
- Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Η Air Fire Hellas σας ενημερώνει ότι συμμορφώνεται με το εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 και του Ν. 4624/2019, καθώς και της ειδικής νομοθεσίας για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες.
Περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, τα δικαιώματα σας και τον τρόπο άσκησής τους μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Απορρήτου της ιστοσελίδας, ενώ για τη χρήση και εγκατάσταση cookies, ανατρέξτε στην Πολιτική Cookies.
Για οποιαδήποτε απορία ή αίτημα σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της Εταιρείας στα εξής στοιχεία:
- Ονοματεπώνυμο: Ευθυμία Νικολάκη
- Ρόλος: Νόμιμος Εκπρόσωπος
- Τηλέφωνο: 210 421 2241
- Email: e.nikolaki@airfire.gr
- Διεύθυνση: Φωκίωνος 60, Πειραιάς, ΤΚ 18545
8.Ηλεκτρονικές Αγορές Προϊόντων
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε ποικιλία προϊόντων πυρασφάλειας και πυροπροστασίας, οργανωμένα σε κεντρικές κατηγορίες και υποκατηγορίες για εύκολη πλοήγηση.
Σημείωση: Η Air Fire Hellas καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας παρέχει μία ορθή και υψηλής ποιότητας εμπειρίας χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος και εν γένει της ιστοσελίδας. Ωστόσο, δεν αποκλείονται λάθη σε τιμές ή χαρακτηριστικά προϊόντων, καθώς και διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας. Για την ασφάλεια των αγορών σας, εάν παρατηρήσετε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή, επικοινωνήστε μαζί μας πριν την παραγγελία σας στα τηλέφωνα 210 421 2241 / 210 421 2242 ή μέσω email στο info@airfire.gr.
Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail με λεπτομέρειες. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το εμπορικό τμήμα, θα λάβετε και δεύτερο επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα σας και λοιπές χρήσιμες πληροφορίες.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, θα λάβετε αυτοματοποιημένα e-mails για την πρόοδο της παραγγελίας, όπως ενδεικτικά:
- Παραλαβή παραγγελίας: Όταν η παραγγελία έχει παραληφθεί και ελεγχθεί.
- Εξέλιξη παραγγελίας: Όταν συγκεντρώνονται τα προϊόντα στην αποθήκη.
- Αποστολή: Όταν τα προϊόντα έχουν δρομολογηθεί για αποστολή.
- Ακυρωμένη: Σε περίπτωση ακύρωσης κατόπιν αιτήματος ή αδύνατης επικοινωνίας στα στοιχεία που έχετε δηλώσει.
- Έτοιμο για παραλαβή: Εάν έχετε επιλέξει παραλαβή από φυσικό κατάστημα. Σημειώνεται ότι τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα προς παραλαβή για 7 ημέρες.
Σε περίπτωση εκκρεμότητας στην εκτέλεση της παραγγελίας, θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή θα επικοινωνήσουμε στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει. Η αποστολή των παραπάνω ενημερώσεων είναι απαραίτητη για τη σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Αν δεν λαμβάνετε τα e-mails, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα.
Προτεραιότητά μας είναι τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό, λαμβάνοντας υπόψη τα όσα αναφέρονται στη συνέχεια (βλ. 13. Τρόποι Πληρωμής & 14. Τρόποι Παράδοσης – Αποστολής – Έξοδα).
- Δικαίωμα Υπαναχώρησης Καταναλωτών
Σε περίπτωση αγορών από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν και να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος, εφόσον μας ενημερώσετε γραπτώς μέσω email στο contact@airfire.gr ή τηλεφωνικά στα 210 421 2241 / 210 421 2242 εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που έχετε υποδείξει. Εάν παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων, η προθεσμία εκκινεί όταν παραλάβετε το τελευταίο προϊόν ή ολοκληρωθεί η τελευταία παροχή σε περίπτωση περιοδικών παραδόσεων.
Με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, υποχρεούστε να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση ή να παραδώσετε σαφείς αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 14 ημερών από την άσκηση του δικαιώματος. Εξαιρείται η περίπτωση που το προϊόν μπορεί να επιστραφεί μέσω τακτικού ταχυδρομείου (όχι εταιρεία courier), οπότε το κόστος επιστροφής βαρύνει εσάς. Εντός 14 ημερών από την επιστροφή, υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει με τον τρόπο που επιλέξατε.
Εάν έχετε πληρώσει με κάρτα, θα ενημερώσουμε τον εκδότη της κάρτας μόλις επιστραφεί το προϊόν και δεν φέρουμε ευθύνη για καθυστερήσεις πίστωσης που δεν οφείλονται σε εμάς. Ο καταναλωτής ευθύνεται για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από διαχείριση άλλης από εκείνης που απαιτείται για τη διαπίστωση της φύσης, χαρακτηριστικών και λειτουργίας τους.
Σε περίπτωση ζημίας από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή υπέρβασης της αναγκαίας χρήσης, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν είναι εφικτό. Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νόμιμα έγγραφα και αποδείξεις παραλαβής. Αν τα έξοδα επιστροφής υπερβαίνουν το κόστος τακτικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, αυτά δεν καλύπτονται από την Εταιρεία και επιβαρύνουν τον πελάτη.
Δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν. 2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο.
- Εγγύηση – Ευθύνες
Βασικές διατάξεις:
- Ο παραγωγός κάθε προϊόντος που αγοράζει ο καταναλωτής ευθύνεται για ζημίες που προκύπτουν από ελαττώματα του προϊόντος. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής της ευθύνης του παραγωγού είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές από ελαττώματα παραγράφονται μετά από τρία χρόνια από τη στιγμή που ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά από δέκα χρόνια από την κυκλοφορία του προϊόντος στην αγορά, αποσβέννυνται τα δικαιώματα του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα.
- Για κάθε προϊόν που αγοράζετε ισχύει η νόμιμη εγγύηση για πραγματικά ελαττώματα. Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται συνήθως από γραπτή εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή του ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή του επισημαίνοντος το προϊόν ως κατασκευαστή (στο εξής «Προμηθευτής»). Παρακαλούμε να δίνετε ιδιαίτερη σημασία στην ενημέρωση που παρέχεται κατά περίπτωση αν οι παραγωγοί δεν προσφέρουν εμπορική εγγύηση για διαρκή καταναλωτικά αγαθά με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής τουλάχιστον δύο ετών. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της εμπορικής εγγύησης από τον Προμηθευτή καθώς και στα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία που περιλαμβάνονται στα προϊόντα, ιδίως σχετικά με την ασφαλή χρήση και συντήρησή τους.
- Ο Προμηθευτής υποχρεούται να παρέχει γραπτές, σαφείς και πλήρεις οδηγίες στον καταναλωτή στην ελληνική γλώσσα ή με διεθνώς καθιερωμένα σύμβολα για την ασφαλή χρήση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος, καθώς και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και συντήρηση του.
- Η εμπορική εγγύηση που παρέχεται στους καταναλωτές πρέπει να περιλαμβάνει στην ελληνική γλώσσα, με απλή και κατανοητή διατύπωση, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το περιεχόμενο, τη διάρκεια και την εδαφική ισχύ της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος, που είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος χρήσης του προϊόντος, ακόμα και μετά από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών. Ειδικά για προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο που αναμένεται να παραμένουν σύγχρονα. Εάν παρουσιαστεί ελάττωμα κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης και ο προμηθευτής αρνείται ή καθυστερεί την επισκευή, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει αντικατάσταση με νέο προϊόν ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Εάν η επισκευή διαρκεί πάνω από 15 εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος. Η παράβαση των υποχρεώσεων του Προμηθευτή δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει. Σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος ή ανταλλακτικού, η εγγύηση ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ισχύος της.
- Πέρα από την εγγύηση, ο Προμηθευτής διαρκών καταναλωτικών αγαθών υποχρεούται να παρέχει τεχνικές υπηρεσίες για συντήρηση και επισκευή για όσο διάστημα αναμένεται η χρήση τους. Επίσης, υποχρεούται να εξασφαλίσει την προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων προϊόντων που απαιτούνται για τη χρήση τους για όλη την πιθανή διάρκεια ζωής τους.
Η Air Fire Hellas, ως Προμηθευτής προϊόντων, θα σας παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης του Προμηθευτή χωρίς καμία επιβάρυνση. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης που μπορεί να προσφέρουμε με την αντίστοιχη
Η Εταιρεία υποχρεούται να τηρεί όλες τις υποχρεώσεις που ορίζει ο Αστικός Κώδικας για τους πωλητές. Σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να:
- ζητήσετε επισκευή χωρίς καμία επιβάρυνση ή αντικατάσταση με άλλο προϊόν, εκτός αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες,
- ζητήσετε μείωση της τιμής ή
- υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εκτός αν το ελάττωμα είναι επουσιώδες.
Οι υποχρεώσεις αυτές δεν ισχύουν αν το ελάττωμα προήλθε από δική σας υπαιτιότητα, ανωτέρα βία, ή αν γνωρίζατε ότι τα προϊόντα είναι ελαττωματικά ή έχουν υποστεί επισκευές. Η Air Fire Hellas ευθύνεται για αποζημίωση μόνο εφόσον το ελάττωμα οφείλεται σε δική της υπαιτιότητα. Οι υποχρεώσεις αυτές παραγράφονται εντός διετίας από την ημερομηνία πώλησης του προϊόντος.
- Ακύρωση Παραγγελιών
Α Ακύρωση παραγγελίας από τον πελάτη
Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο στις εξής περιπτώσεις:
- Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας: Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ηλεκτρονικής αγοράς, μπορείτε να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.
- Εάν η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί αλλά δεν έχει αποσταλεί: Μπορείτε να καλέσετε άμεσα στο 210 421 2241, όπου ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
- Αν έχει τιμολογηθεί: Επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα 210 421 2241 / 210 421 2242 και παρέχοντας όλα τα απαιτούμενα στοιχεία παραγγελίας και τιμολόγησης. Σημειώστε ότι η κατάσταση της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στον ηλεκτρονικό λογαριασμό σας.
Β. Δικαίωμα της Air Fire Hellas για ακύρωση παραγγελίας
Η Air Fire Hellas διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώνει παραγγελίες εφόσον συντρέχουν οι εξής λόγοι:
- Παρεμποδίζεται η δρομολόγηση της παραγγελίας και οι λόγοι αυτοί δεν σχετίζονται με ευθύνη της Air Fire Hellas.
- Δεν είναι εφικτή η επικοινωνία με τον πελάτη, με βάση τα στοιχεία που έχει δώσει κατά την παραγγελία, προκειμένου να παρέχει τις απαραίτητες διευκρινήσεις.
Η Air Fire Hellas θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον πελάτη τουλάχιστον τρεις φορές, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα (τηλέφωνο, email, SMS). Εάν οι προσπάθειες επικοινωνίας αποτύχουν και δεν οφείλονται σε ευθύνη της Εταιρείας, θα σταλεί ενημερωτικό email που θα επιβεβαιώνει την αδυναμία επικοινωνίας και θα ενημερώνει για την ακύρωση της παραγγελίας.
Σε περίπτωση ακύρωσης σύμφωνα με αυτή τη διαδικασία, η Air Fire Hellas θα επιστρέψει το τίμημα που έχει καταβληθεί και οποιοδήποτε άλλο έξοδο, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αρχική πληρωμή.
Περιπτώσεις που θεωρούνται ότι η δρομολόγηση της παραγγελίας είναι αδύνατη περιλαμβάνουν:
- Εκκρεμούσα ή μη εκτελέσιμη πληρωμή (π.χ. η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας δεν έχει ολοκληρωθεί).
- Ελλιπής ή λανθασμένη διεύθυνση.
- Σχόλια του πελάτη που δεν μπορούν να υλοποιηθούν ή απαιτούν τροποποίηση της παραγγελίας για να υλοποιηθούν (π.χ. αλλαγή κατηγορίας ή χαρακτηριστικών προϊόντων).
- Λανθασμένος ταχυδρομικός κώδικας που δεν αντιστοιχεί στη δηλωθείσα διεύθυνση, με αποτέλεσμα λανθασμένο υπολογισμό των μεταφορικών.
- Παραγγελία προϊόντων που απαιτούν την χορήγηση συμπληρωματικής υπηρεσίας που δεν υποστηρίζεται στην περιοχή του πελάτη (π.χ. υπηρεσία εγκατάστασης).
- Αίτημα του πελάτη να μπει η παραγγελία του σε καθεστώς αναμονής χωρίς ολοκλήρωση εντός συμφωνηθέντος χρόνου.
- Έλλειψη πρόσθετων πληροφοριών για παραδόσεις ογκωδών προϊόντων που μπορεί να επηρεάσουν την παράδοση των προϊόντων ή/και την εγκατάστασή τους.
- Τιμολογιακή Πολιτική
Η πολιτική τιμών της Air Fire Hellas είναι ενιαία σε όλα τα κανάλια διανομής (καταστήματα, κατάλογοι, ηλεκτρονικό κατάστημα) και δύναται να διαφοροποιηθεί μόνο κατά τη διακριτική της ευχέρεια. Σημειώνεται ότι σε επιλεγμένα προϊόντα, οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να διαφέρουν και ισχύουν μόνο για αγορές μέσω αυτού, με αποστολή στο χώρο σας ή παραλαβή από κατάστημα της επιλογής σας. Παρά τις προσπάθειές μας για ακριβή αναγραφή τιμών και χαρακτηριστικών, δεν αποκλείουμε την πιθανότητα τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών.
- Τρόποι Πληρωμής
- Πληρωμή με Χρεωστική Κάρτα
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με οποιαδήποτε χρεωστική κάρτα (VISA, Mastercard κ.α.). Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας, θα ανακατευθυνθείτε σε ασφαλές περιβάλλον για να εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας (αριθμός, στοιχεία κατόχου, ημερομηνία λήξης, CVV). Για την ολοκλήρωση της χρέωσης, θα χρειαστεί να περάσετε από τη διαδικασία ισχυρής ταυτοποίησης (π.χ. με κωδικό μίας χρήσης που αποστέλλεται από την τράπεζά σας). Η συναλλαγή ξεκινά με δέσμευση της αξίας της παραγγελίας και οριστικοποιείται με την αποστολή του δέματος. Αν η προέγκριση λήξει ή ακυρωθεί η παραγγελία, το ποσό αποδεσμεύεται άμεσα.
Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα ηλεκτρονικής ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
Σημείωση: Για τις παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου βάσει νόμου: α) για νομικά πρόσωπα θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί εταιρική κάρτα, ενώ β) για φυσικά πρόσωπα, ελεύθερους επαγγελματίες ή ατομικές επιχειρήσεις, μπορεί να γίνει χρήση της προσωπικής κάρτας του προσώπου ή του φορέα.
- Πληρωμή με Τραπεζική Κατάθεση μέσω IRIS
Η υπηρεσία IRIS επιτρέπει την άμεση χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού μέσω του web banking σας. Για να χρησιμοποιήσετε αυτή τη μέθοδο, επιλέξτε τον τρόπο «κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό» κατά την πληρωμή και θα μεταφερθείτε στο e-banking της τράπεζας σας με προσυμπληρωμένα τα απαραίτητα στοιχεία.
- Πληρωμή με Απλή Τραπεζική Κατάθεση
Μπορείτε πάντα να πληρώσετε μέσω τραπεζικής κατάθεσης στους λογαριασμούς της Εταιρείας μας:
- Alpha Bank: GR9801401250125002002017860
- Eurobank: GR1202602210000320200256036
- Εθνική Τράπεζα: GR3301101950000019547011007
- Τράπεζα Πειραιώς: GR8401721020005102107642663
Αφού ολοκληρώσετε την κατάθεση, αποστείλετε αντίγραφο της απόδειξης κατάθεσης στο contact@airifire.gr, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας για γρήγορη ταυτοποίηση. Η παραγγελία θα δρομολογηθεί μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή.
Σημειώσεις:
- Δεν επιτρέπεται εξόφληση των παραγγελιών συνολικής αξίας άνω των 500€ με μετρητά, με βάση το άρθρο 20 του ν. 3842/2010.
- Για τις παραγγελίες λιανικής (απόδειξη) το ανώτερο ποσό των 500€ περιλαμβάνει το ΦΠΑ και σε περιπτώσεις που το ξεπερνάει η εξόφληση γίνεται αποκλειστικά με κάρτα ή τραπεζική κατάθεση (συμπεριλαμβάνεται IRIS).
- Για τις παραγγελίες από επαγγελματίες / επιχειρήσεις (τιμολόγιο) το ανώτερο ποσό των 500€ δεν περιλαμβάνει το ΦΠΑ και σε περιπτώσεις που το ξεπερνάει η εξόφληση γίνεται αποκλειστική με επαγγελματική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση (συμπεριλαμβάνεται IRIS).
- Τρόποι Παράδοσης – Αποστολής – Έξοδα
Παραγγελία προς παράδοση
Για παραγγελίες εντός αστικού ιστού Αθήνας που πραγματοποιούνται μέχρι τις 14:00 Δευτέρα έως Σάββατο, η Εταιρεία θα παραδώσει την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Παραγγελίες που γίνονται Σάββατο μετά τις 15:00 ή Κυριακή, θα παραδοθούν την Τρίτη (εκτός αν παρεμβάλλεται επίσημη Αργία).
- Για την υπόλοιπη Ελλάδα, η παράδοση στις πρωτεύουσες νομών γίνεται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών και εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για νησιά και απομακρυσμένες περιοχές, ανάλογα με την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία.
Οι παραπάνω χρόνοι ισχύουν αν τα προϊόντα είναι διαθέσιμα και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες επικοινωνίες και διαδικασίες που απαιτούνται.
Σε περίπτωση καθυστερήσεων λόγω ανωτέρας βίας (π.χ. κακοκαιρία), ή σε περιπτώσεις που εκτιμάται ότι θα υπάρχει οποιαδήποτε καθυστέρηση, η Εταιρεία θα ενημερώνει σχετικά για επαναδρομολόγηση της παραγγελίας.
Έξοδα αποστολής
- Για παραγγελίες αξίας 500€ και άνω, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
- Για παραγγελίες κάτω των 500€, τα έξοδα αποστολής είναι:
Βάρος | Μικρό Δέμα | Μεγάλο Δέμα |
έως 2kg | 3€ | 4€ |
2-4kg | 5€ | 6€ |
4-6kg | 6€ | 8,5€ |
6-10kg | 8,5€ | 10€ |
>10kg | Για δέματα άνω των 10kg το κόστος ανέρχεται στα 20€ ή εναλλακτικά και αν το προϊόν δεν εμπίπτει στην επόμενη κατηγορία (Ογκώδες Προϊόν) τότε το κόστος καθορίζεται κατόπιν ενημέρωσης του πελάτη για τυχόν επιπλέον έξοδα. |
Παραδόσεις ογκωδών προϊόντων
- Γίνονται κατόπιν συνεννόησης με ενημέρωση του πελάτη για τυχόν επιπλέον έξοδα. Η μεταφορά θα πρέπει να γίνει με ασφάλεια και τυχόν δυσκολίες πρέπει να αναφέρονται πριν την παραγγελία.
- Η παράδοση γίνεται στην κεντρική είσοδο του κτιρίου. Η μεταφορά εντός του χώρου είναι ευθύνη του πελάτη, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά.
- Ο υπολογισμός των εξόδων αποστολής κατά την online παραγγελία σας γίνεται κατά προσέγγιση. Για το τελικό κόστος θα ακολουθήσει επικοινωνία από έναν εκπρόσωπο της Εταιρείας (βλ. συνέχεια).
Γενικές πληροφορίες για παραδόσεις
Η Εταιρεία επικοινωνεί πάντα με τον πελάτη για παραγγελίες ογκωδών προϊόντων ή προϊόντων που απαιτούν εγκατάσταση, προτού προχωρήσει στη δρομολόγηση της παραγγελίας. Κατά την επικοινωνία, ενημερώνει για τις διαθέσιμες υπηρεσίες, όπως σύνδεση ή εγκατάσταση, και το αντίστοιχο κόστος.
Επιπλέον, για όλα τα προϊόντα, θα ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητές τους (π.χ. βάρος, όγκος, προϋποθέσεις ασφαλείας). Η Εταιρεία θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τον χώρο παράδοσης ή εγκατάστασης, εφόσον συμφωνηθεί, καθώς και για τυχόν επιπλέον υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστούν (π.χ. αναβατόριο, γερανός, επιπλέον προσωπικό).
Αναφορικά με ιδιαίτερες κατηγορίες προϊόντων, όπως πυράντοχες πόρτες ή συστήματα κατάσβεσης και πυρανίχνευσης, η Εταιρεία θα ενημερώσει τον πελάτη για τις τεχνικές προϋποθέσεις που απαιτούνται και διερευνά τυχόν ιδιαιτερότητες του χώρου που μπορεί να επηρεάσουν την εγκατάσταση.
Σε περιπτώσεις απομακρυσμένων περιοχών, μπορεί να υπάρξει επιπλέον χρέωση για τη μεταφορά του συνεργείου εγκατάστασης, πέραν του κόστους υπηρεσίας εγκατάστασης, και ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά εκ των προτέρων.
Εφόσον επιλέξετε μεταφορική εταιρεία δικής σας προτίμησης, αναλαμβάνετε τα έξοδα και οποιαδήποτε ευθύνη. Σημειώνεται ότι σε αυτή την περίπτωση η παραγγελία μπορεί να γίνει μόνο τηλεφωνικά ή σε ένα από τα φυσικά καταστήματά μας.
Παραγγελία και παραλαβή από κατάστημα
Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και να επιλέξετε παραλαβή από ένα από τα καταστήματά μας σε Πειραιά και Περιστέρι. Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, εκπρόσωπος της Εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει σχετικά με τον χρόνο παραλαβής, ενώ θα λάβετε και σχετικό email.
Σημειώσεις: Για παραγγελίες με παραλαβή από το κατάστημα:
- Η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικής κατάθεσης, ώστε να είναι έτοιμη η παραγγελία κατά την παραλαβή.
- Η παραγγελία παραμένει ενεργή για επτά ημέρες. Μετά, ακυρώνεται αυτόματα και το ποσό επιστρέφεται στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε.
- Η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί με μετρητά εφόσον το συνολικό κόστος της παραγγελίας δεν υπερβαίνει τα 500€ με ΦΠΑ για ιδιώτες (απόδειξη λιανικής) και τα 500€ προ ΦΠΑ για επαγγελματίες και επιχειρήσεις (τιμολόγιο).
- Τα προϊόντα της παραγγελίας παραμένουν διαθέσιμα για παραλαβή για επτά ημέρες. Μετά, η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα και καμία άλλη ευθύνη για τη διαθεσιμότητα αυτών δεν βαραίνει την Εταιρεία.
Καθυστερήσεις παραγγελιών
Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά, για τους εξής λόγους:
- Καθυστέρηση αποστολής από τον προμηθευτή: Αν το προϊόν καθυστερήσει να αποσταλεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε αν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας χωρίς αυτό. Αμέσως μόλις το προϊόν παραληφθεί στις αποθήκες μας, θα σας το στείλουμε.
- Κατάργηση προϊόντος: Σε σπάνιες περιπτώσεις, ο προμηθευτής μπορεί να ανακοινώσει την κατάργηση ενός προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σας ενημερώσουμε για εναλλακτικές λύσεις.
- Ακραία καιρικά φαινόμενα ή ανωτέρα βία: Καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν λόγω καιρικών φαινομένων, πανδημιών, αποφάσεων αρχών ή απεργιών.
- Δυσκολία επικοινωνίας: Εάν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας λόγω ελλιπών ή λανθασμένων στοιχείων επικοινωνίας στην παραγγελία, αυτή θα ακυρωθεί.
- Επίλυση Διαφορών
Η Air Fire Hellas δίνει μεγάλη σημασία στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών και στην επίλυση τυχόν ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν από τις συναλλαγές μας. Ωστόσο, αν δεν καταφέρουμε να επιλύσουμε πλήρως τα προβλήματα που έχετε και θεωρείτε ότι κάποιο δικαίωμά σας έχει παραβιαστεί, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε την επίλυση διαφορών μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ), σύμφωνα με το άρθρο 14 του Κανονισμού 524/2013. Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλετε οποιαδήποτε διαφορά σας. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, με περισσότερες πληροφορίες διαθέσιμες στη διεύθυνση ec.europa.eu/odr. Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr). Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν τα δικαιώματα που έχουμε εσείς και εμείς να απευθυνθούμε στα αρμόδια δικαστήρια.